top of page

ALGEMENE VOORWAARDEN

Voorafgaand

De rechtsverhouding tussen Favour Hospitality BV en de cliënt wordt beheerst door onderhavige algemene verkoopsvoorwaarden. Eventuele algemene voorwaarden van de cliënt worden uitdrukkelijk uitgesloten, zelfs indien zij zouden bepalen dat zij als enige gelden. Afwijkingen ten opzichte van deze algemene verkoopsvoorwaarden zijn slechts mogelijk na voorafgaande en schriftelijke toestemming van Favour Hospitality BV.

Klik op Privacybeleid om het Privacybeleid te raadplegen.

Artikel 1

Prijzen en eventuele kortingen worden schriftelijk vastgelegd tussen de partijen.

Artikel 2

Het bedrag van de facturen is steeds betaalbaar te Deinze, in EURO, netto, contant en zonder korting. Tenzij anders vermeld zijn de facturen contant betaalbaar.

Artikel 3

Indien er een factuur dient opgemaakt te worden voor een bedrag kleiner dan 100 EUR, behoudt Favour Hospitality BV zich het recht om een administratiekost van 5 EUR aan te rekenen.

Artikel 4

Bij niet-betaling van een factuur op haar vervaldag worden alle openstaande, zelfs niet vervallen facturen, meteen opeisbaar.

Niet of laattijdig betaalde facturen brengen van rechtswege en zonder ingebrekestelling interesten op gelijk aan 12 %, alsmede (evenzeer van rechtswege en zonder ingebrekestelling) een forfaitaire vergoeding van 10 % op het factuurbedrag (met een minimum van 100 EUR) als schadebeding, bovenop de innings- en administratiekosten.

Ingeval van niet tijdige betaling der factuur behoudt Favour Hospitality BV zich het recht om de diensten onmiddellijk stop te zetten tot betaling van alle nog openstaande schulden, ingaande 8 dagen na het verzenden van een aangetekend schrijven door de dienstverlener, Favour Hospitality BV. Alle hieruit voortvloeiende kosten dan wel geleden schade zijn ten laste van de klant.  

 

Indien Favour Hospitality BV gehouden zou zijn tot enige (terug)betaling, is deze gebonden door dezelfde betalingsvoorwaarden.

Artikel 5

Klachten betreffende de levering van de diensten moeten op het adres van de maatschappelijke zetel van Favour Hospitality BV aangetekend toekomen binnen de 8 dagen na de effectieve aflevering van de betrokken dienst. Klachten welke louter betrekking hebben op de factuur dienen tevens binnen de 8 dagen na ontvangst van de factuur aangetekend ter kennis worden gebracht.

Artikel 6

Alle betwistingen vallen onder het Belgische recht en behoren uitsluitend tot de bevoegdheid van de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement (Gent), bepaald door de ligging van de maatschappelijke zetel van Favour Hospitality BV.

Favour Hospitality BV

Poekestraat 12A

9850 Deinze

© 2023 by Favour Hospitality BV

All rights reserved

bottom of page